Hayat70 Bursa17 Test çok acayip oldu yarın tekrarlayan ağım ilk idrarimda eğer görürsem hemen acile gitcem.
Hayat70 Minnakmmm123 Valla çok kafam karıştı karnım da belim de allak bullak yarın tekrarlayacgim ona göre acile gitcem kuzum.
Dileksue Hayat70 acile gitmiştim bende iğne vurmuşlardı ama en azından kan testide yaparlar önlem alırlar düşük olmasın diye bir kontrol ettir bence
Mervs Bernnnaaaa bende haziranın 7 sinde kürtaj oldum ve 1 hafta lekelenme şeklinde sürdü adetim bitti neyse ben halen adet olmadım 39. Gün bugün normalmi ki acaba. 😢
Hayat70 Mervs Canım ben kürtajdan hemen sonra 1hafta aralıkla adet oldum sürekli tam 40.gun tekrar oldum kırkım çıktı bildiğin.Sonra 10sonra bir daha oldum.5gun sonra bir daha oldum.Benim 2 ay gecti sürekli adet görüyorum.🤦🏼♀️
Bernnnaaaa Mervs benimde 1 hafta kadar sürdü kanama sonra tam 4.hafta adet oldum totalde 2 adetten sonra hamile kaldım siz isterseniz bir kontrole gidin
Mervs Hayat70 bence sen direk kendi doktoruna gitmelisin normal bişimi acaba dicem ama hiç duymadım böle