zengooo Kendinize sıkıntı yapmayın bacımsular bende öyleydim benimki çok daha zordu çünkü bipolar hastasıyım bir de ben aklınızdan iyi mi düşüncesini çıkarın ve sürekli Ya Şafii Ya Gani çekiyordum çok rahatlatıyordu vesveselere kulak asma inan zaman gecmez ve sürekli doktira gitme görmek için bebeğin aldığı ultrasonda sürekli zarar verir içinizde ve iyi bir şekilde büyüdüğünü düşünün,iyi düşün iyi olsun vesvevelere kanmayın 🥰 Sağlıkla gelsin minnoş