Kızlar 33 haftalk ikiz gebeyim salı günü nstde minik sertleşme toplanma var dedi doktor adalat verdi bugünde sık sık sertleşme oluyo karnmda ama agrı sancı hissetmiyorum sadce çocuk sertlesiyo çıkıntı yapıyo bide o an çişim geliyo sanki idrar keseme baskı oluyo kasılmayla sertleşme aynı sey mi bu sertleşme bayadır ara ara oluyo bende bazen az oluyo bazen sık bazende hiç olmuyo kasılmayla sertleşme aynı şey mi