1prensesannesi_ Hanımlar bebeğimin kafası asagidaymis doğum yakın mi sizce yoksa tekrar döner mi başı yukarıya doğum yaklaşinca mi aşağıya döner bilgisi olan varsa yazabilir mi 🤗
Poncikpanda 1prensesannesi_ 30+2 de öğleden önce bazı yukarıdaydı öğleden sonra baş aşağıydı doğuma kadar çok değişir 😊
leila1 1prensesannesi_ 33+1 deyiz 28 den beri baş aşağı pozisyon almış ne zaman gelir Allah bilir, pek dönmez bu saatten sonra dedi inşallah dönmez
_tuuggcce_ 33+4. 2-3 haftadır doğum pozisyonda ama 28den sonra normal zaten diye biliyorum. Doktorum da normal dedi
Seher-76 Çok ilginç bende 32+4 deyim bebeğin kafası yukarda aşağı girmemiş diye bana ters doğum kanalına girmezse sezeryan olur dedi doktorum bende dönsün istiyorum
ElaytA 1prensesannesi_ bizimde 32 den beri asagida doğum pozisyonunda. Ama cati muayenesinde kanalda olmadığını başının hala yukarıda olduğunu söyledi. 37 haftauiz şu an 😵💫
Seher-76 Haftada sezeryana gün almaya giderken bebeğin döndüğünü söyledi doktor eve gelip sancımı bekledim ve 39+6 da doğum yaptım son haftada bile herşey değişebiliyormuş
NidaEray Benim de 33+2 halen Doğum pozisyonuna donmedi . Şanslısın senin ki dönmüş işte hemen doğum olacak diye bisey yok, o sadece doğum pozisyonunun da duruyor