Happy20 elhamdüliilllah bende öyle şeyler olmuyor tekmelerini bi ara rahime doğru hissettim ama ağrısız normal hareketler 25+3 üm birde magnezyum kullanıyorm bununda etkisi vardır bence.. eksikliğim yoktu ama doktorum yazdı bana düzenli içmiyorm ama arada atıyorm.. dengelendiğini düşünüyorum..