MinikMucizem___ kimi taş döker kiminin karnı ağırı ishal olur kimi kabız olur herkes farklı yaşar, genel muayeneden geçtiniz mi mesela kanınıza baktılar mı vitaminlere vb. İlk haftalar biraz zor bende kabızlık olmuştu vajinal ve kasık ağrısı yaşadım baya sonra geçti, hormonlar artık değişmeye ve bebek ana rahme yerleştiği için farklı sıkıntılar olabilir.