sumeyyeee_ Esrakckaa oh yarasın😁 yiyin valla aşırıya kaçılmadığı sürece sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle☺️
zengooo O degilde dogurana kadar kafayi yemeyiz arkadaslar innsallah.eskileri dusunyorum ben. Boyle.durumlarda anamiz soganda yedi sarimsakta yanda yatti camurada batti folik asitte içmedi