Sedagnlty canım benim de ilk gebeliğimde olmuştu gebelik zehirlenmesi. Doktorum 2. Gebelikte de %30 tekrarlama riski var dedi ama çok şükür ikincide olmadı hatta şuan 23 haftalık 3. Gebeliğim, çok şükür bunda da şimdilik bir belirti yok. Sadece çok tuzlu yememeye özen göster , bol su iç. Sağlıkla kavuş bebeğine inşallah 🙏☺