YsmAtk Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim. Karaciğer enzimlerimde artışım var ve enzimlerimde düşüş olmazsa bebeğimi sezaryen ile alınacak daha önce yaşayan var mı ?
yagmurgunes YsmAtk merhaba ben kolestaz yüzünden erken doğum yaptım. Ama benimki son anda fark edilmişti aşırı yükselmişti. Normalde ilaçla düşürüyolarmış canınızı sıkmayın
YsmAtk Masalada Şuan hastanede yatıyorum düşmesini bekliyoruz. İlaç almıyorum sadece enzim düşürücü kullanıyorum. Umarım düşer teşekkür ederim.
yagmurgunes YsmAtk teşekkür ederim alt ast 600lere cıkmıstı her gün ikiye katlanıyordu neredeyse. 34 haftalık doğduk ama sağlıklıyız cok sükür☺️
YsmAtk Buraya yazdıkta sonra doğuma alındım. Enzimlerim her gün kat kat artmaya başlamıştı. En son 500 küsürdü. Şuan ben iyim bebeğim yoğun bakıma alındı gözlem altında tutuyorlar. Umarım kimse yaşamaz.