Merhabalar 8 haftalık gebeyim idrar yollarında enfeksiyon çıktı dr antibiyotik ve şase verdi kullanmalı mıyım bebeğe bir zararı olur mu diye endişeliyim idrarda yanma vs hiçbisey hissetmiyorum tuvalete cıkma sayımda normal sonuç beni şaşırttı açıkçası