Ankarali85-6 Selam kızlar yemek yedikden sonra kasıklarımda ince bi sızı oluyor terletiyor sancı girer gibi oluyor normal bi durum mu bu 4+5 günlügüz😔
SevvaallEr Ankarali85-6 Hamileliğin ilk haftalarında oluyor gayet normal olduğu söyleniyor yerleşmeee ağrısı diyolar bendede olmuştu o haftalar hep 6-7 haftaya kadar kanama va olmazsa panik yapma gene için rahat edicekse doktorla görüş tabi ama normal bir ağrı üzülme
Nazli_cvk55 Ankarali85-6 daha çok çok küçük dikkat edin ilişki yaşamayın bol bol dinlenin yerleşmeye çalışıyordur Allah’ın izniyle bişey olmaz
Papatyahanimm Ankarali85-6 benim de kasik agrilarim oluyordu bu haftada. Zamanla geciyor kan leke vs gelmedigi surece korkma . Dinlen cok is de yapma
Esmagg İlk haftalarda adet sancısı gibi ağrılarım ve ateş basmalarim olmuştu benimde ama için rahat etmiyorsa doktora danışabilirsin💁