Dilara_erc1 benimde çok fena uykum geliyor gün içinde öğlen uykum mutlaka oluyor. Uyandıktan sonra başım dönüyor baya bi oyüzden bana öğle uykusu Çin işkencesi oluyor adeta 😞 çok değişik hissediyorum kendimi 2 adım atıyorum yoruluyorum çok galsizim hiç birşey yapasım gelmiyor. Çok çabuk acıkıyorum sık sık. Kokulara hassasiyetim var midem kalkıyor ama henüz çok şükür başlamadı bulantı ama sürekli mide hassasiyeti var şuan baya bi zor geçecek şimdiden belli ediyor kendini 🙈