Defsealn Kizlar Kazanlı ütü almak istiyorum daha önce kullanmadım çok da pahalıya gitme şansım yok önerileriniz varsa yardımcı olur musunuz
Elif2230 Defsealn ben Philipssin kullanıyorum o kadar memnunum ki annem kullanıyordu anda beğenip aldım barı 7.4 benim ütümün ama daha düşükleri de var annemin kullandığı 6 ama o da iyi. Geçirirnce kırışıklığı açıyor hemen 9yle olmayınca ütü yapmak zulüm oluyor özellikle de yazın hem kireç de tutmuyor ben memnunum yani
Ftmlhn Defsealn altus öneririm hem suyun kaynaması için beklemiyorsun hem de değdirir değdirmez açılıyor çamaşır 5 dk da hazır oluyor diğer kazanlı ütülerin suyunun kaynamasını bekliyorsun bayağı
Ankarali85-6 Bende düşünüyordum ama sonra fikrim değişti sebebleri ise ısınınca buharı cok el yakıyor 2.si örnegin bir iki parça birsey ütüleyeceksin koca kazanın ısınmasını bekliyorsun benim işim şipsak olacak o yüzden vazgecmiştim ..