Kızlar merhaba, bir şey aklıma takıldı buraya sorayım dedim. 33 haftalık hamileyim bugün eşimle ilişkiye girdik. Öncesinde idrarım vardı ama yapmamıştım. İlişkiden sonra kasık ağrım oldu, hafif ıkındım o an. Ikınınca da idrarım çıkmaya başladı bir anda ve tutamadım baya altıma işedim. arada idrarımı kaçırdığım oluyor bu haftalarda normalmiş, ama ne bileyim bugün o an şaşkınlıktan idrar mı suyum mu geldi diye düşünürken baya baya saldım çok da tutmaya çalışmadım. Sonra çok ikilemde kaldım acaba idrar mıydı suyum mu geldi diye de, rengi sarıydı akıntının. Suyumuzun geldiğini fark etmezsek bir şey olur mu acaba?