Maisina ilk hamileliğimde bebiş erken gelip süpriz yaptığı için ben doğum yaptıktan hemen sonra kullanmaya başladım. İçine göğüs ucu için doktorumun önerdiği silinince emzirilebilen kremimi sürüp öyle takıyordum. Ben çok faydasını gördüm hiç çok kötü yara çatlak oluşmadı. Hassasiyet geçene kadar kullanmıştım. Şimdi ikinciye hamileyim kısmet olursa yine aynı şekilde yapmayı düşünüyorum