Herkese selamlar.Kizlar 15 haftadayim.Son günlerde akşam saatlerinde acayip yorgunluk oluyor.Uykum falan geliyor.Halsizlesiyorum.Ama gün boyu hiç oyle iş falanda yapmiyorum.Sadece uzanmak istiyorum ve gözümü kapatir kapatmaz uyuyorum.Sanki uzun yol yurumus gibiyim.Sizdede boylemi?