Kuzuletta Nasıl gidiyor süreciniz? Sancılar oluyor mu? Sezaryen mi normal mi olacak ☺️ Hastanelerinizi de yazın aynı yere gidenler çıkar belki 🙂 Ben darıca farabi ve ilhan varank arası gidip geliyorum. Doğum nereye kısmetse artık bakalımm 💕
esraylcnkayaa Kuzuletta benimde son 15 Nevşehirde kapadokya hastanesine gidiyorum. Bir aksilik olmazsa vajinal doğum olacak inşallah . Açılmam var sancının gelmesini bekliyoruz 🤲🏻
Elifkybs12 esraylcnkayaa Allah sağlıcakla almayı nasip etsin inşallah hangi doktor ve doğum ücreti ne kadar acaba 🤗
Pelin52 esraylcnkayaa benimde son 15, tam tersi acilmam çok ama sancım var. Bakalım açılma ne zaman başlayacak. Sağlıkla gelsinler inşallah 💙🙏
Kuzuletta etkafa Yaa belki de aynı zamanda doğum yapacağıız ☺️ doktorunuz kim ve hangi doğum şeklini planlıyorsunuz 😊
etkafa Kuzuletta suan normal görünüyor canım baş geliş çünkü tabi ne olur bilinmez ☺️Murat beye gidiyorum sen hangisine gidiyorsun normalmi düşünüyorsun
Kuzuletta etkafa Ben de murat mengüllüoğluna gidiyordum. Erken doğum riskim olunca istanbula sevk edip yatış verdiler. Haftaya salı ceyhun beye randevu bulabildim ilk kez gideceğim bakalım. Benim de baş geliş şuan için. Sizi kaç haftada bir çağırıyorlar kontrole şuan
ayse_1960 etkafa etkafa Fatih’te yeni gelen bir doktor var muratmiydi adı tam hatırlamıyorum cevremdeki bazı kişiler gidiyor çok memnun riskligebeleri bile doğurtuyor son zamanında bile gitsen
birnilmeselesi Son 15 Zonguldak kadın doğum hastanesi serdar şen ne zaman doğar bilmiyorum sıkıldım bol bol
birnilmeselesi Kuzuletta plates topuyla akraba oldum doğsun artık diye çok zorlanıyorum cidden ödem şu bu sıcak inadına gidip sıcak suya oturdum belki sancılanırım açılırım vs yok ya gelmiyor benden sonra hamile kalan herkes doğurdu resmen 🤦 bide milletle uğraşmaktan sıkıldım sanırım ya her arayan bebek doğdumu diyo ama asla nasılsın demiyo şak teli suratlarına kapatasım geliyo … Sizce sıkıntı bende mi insanlarda mı
Gkee Kuzuletta hayir 32 den beri dönüktü ama çatım dar oldugu icin ne bebegimi ne kendimi tehlikeye atmak istemedim hayirlisi buymus
Kuzuletta etkafa Evet farabi de. Ondan da memnuniyet duydum bakalım deneyeceğim bi. Farabide doğum yapan tanıdığınız var mı hiç
Kuzuletta birnilmeselesi Keşke çevrenizdekilere 2-3 hafta daha var deseydiniz. Böylesi sizi daha rahat ettirirdi
runkli0606 Son 33 ankara şehir hastanesi zaman geçmiyor erkenmi gelecek geçmi gelecek hiç bilmiyorum sıcaklar iyice bunalttı 37 lerde doğursam keşke