Kızlar tansiyon gebelikte kaç olursa riskli çok düşük olmaz benim tansiyonum hamile değilkende o 11leri falan hiç görmem 13 10 çıktı Bi ölçüm sonra yine ölçüm 13 9 çıktı doktoruma sordum ama ondan cevap gelene kadar sizlerde danışmak istedim tansiyon ölçüyormusunuz tansiyonlar kaç olursa tehlikeli 22 haftalığız bu arada