Cikorito1310 19+4 haftalık hamileyim Kahverengi ara sıra sadece silince gelen bı akıntım var kanla alakası yok korkmam gerekir mi
rabiakaraboga Cikorito1310 bendede olmuştu ilk haftalarda az az doktor progestan mı ne yazdı aslında yerleşme lekesiydi bence bi kaçtane içmiştim ilacı sonra gerek duyup kullanmadım saçma çünkü progestan düşük tehlikesi olanlar için bi ilaç değil mi
Nurrdmr15 rabiakaraboga Ben ilk aylar düşük için kullandım sonrasında bıraktım sonra ağrım oldu 29 haftalığım erken doğumu önlemek için tekrar başladık doğuma kadar kullancaksın dedi dokturum hem düşük hemde erken doğum için kullanıyorms
rabiakaraboga Cikorito1310 Allah sağlık versin canım yerleşme lekesidir o bence kan gelmedikçe hem bebek hem anneye bişey olmuyo
ZynpSnr Cikorito1310 dikkat et canım dinlen stres yapmamaya calıs doktorunla hemen paylaş gecmiş olsun
Kubradly Cikorito1310 benimde olmuştu progestan kullandım sonra düzeldi telaş yapmayın ama doktora da gidin içiniz rahat olsun 🙏🤗