Syma_07 kuzum bebeğin yıkanmaması lazımmış yıkandığında geç düşüyormuş benim çok bilmiş akıllı akrabalarımdan biri bebeğini hem hastaneden gelince hem bir iki gün sonra şapır şupur yıkayıp bir ayda düşmesini sağlamıştı.. enfeksiyon kapmadığı için şanslı olduğunu söylemişti doktoru da. nemli kalmasın havalar sıcak terlemesin birkaç güne düşer 🥰