Mucizemgeldi Hergun maden suyu içiyorum ve ileri derece kronik gastritim var daha da kötüye gitmiyordur umarım çünkü gazlı içecekler yasak ve kötü yapıyor mideyi var mı hergun madden suyu gastriti olupta içenler sorun olur mu sizce