Portredekitirtil Yüksek biliyorum ama bebeğe zarar verecek şiddette mi hava çok sıcak abartısız 500 ml den fazla ter döktüm vücudum çok yoruldu o mu etkiledi acaba bilmiyorum. Hemen limonlu su içtim.
Sinem94 Portredekitirtil bebeğe zarar vermez ben 15 9 ları görüyordum bişey olmadi çok şükür yinede sıkı takip edin gerekirse ilaç başlanır
Lyl343434 Canım benim 13-8 çıkınca doktorum sürekli ölç dedi. Sınır 14-9 demişti bence yarım saate tekrar ölç yine yüksek çıkarsa doktoruna bildir ya da acile git. Tansiyon önemli
Portredekitirtil Maalesef devletr gittiğim için doktor numarası yok dinleniyorum şuan eğer yüksek çıkarsa tekrar ölçünce acile gidecem
Portredekitirtil ikizprensesannesi hemen içtim canım az önce tekrar ölçtüm 11/7 çıktı nabız da 105 e düşmüş
Portredekitirtil Sinem94 dr yanında onu da gördüm hatta ilaç başlattı heyecan stres korkudan olmuş olabilir dedim. Ben ilacı yazdım evde takip et yüksek çıkarsa ilaca başla dedi. Genelde 10/6 gibi çıkıyor ama arada böyle atak yaptığı oluyor
Sinem94 Portredekitirtil stres heycan korku bunlar çok etki ediyor ben ilacı günde 3 defa düzenli alıyordum 36 haftaya kadar ilerlettik ilaçla
Portredekitirtil Medine_yasar05 canım yaa çok yüksek ilaç kullanıyor musun bebeğe zarar vermez mi dr bişey demiyor mu
Medine_yasar05 Portredekitirtil gebeliğe uygun tansiyon ilaçları var cnm 250 alfamet kullanıyorum sabah 2 akşam 2 ama yinede bin miligram oluyor içince kafamı kaldıramıyorum yastıktan
Portredekitirtil Beyzanury1234 düştü canım çok şükür limonlu su içtim iyi geldi şimdi de ölçtüm 10/6 çıktı
Portredekitirtil Medine_yasar05 bana da verdi alfamet doktor yanında 15′e 9 çıkınca ama heyecandandır diye evde takip et eğer yükselmezse içme dedi aldım evde duruyor Ama içmedim
Medine_yasar05 Portredekitirtil ben düzenli almak zorundayım cnm ilk doğumum 24 haftalık dünyaya geldi tansiyonum 22 olmuştu bundada sürekli yükselince yüksek olsada olmasada günlük kullanmak zorundayım
ayse_1960 Portredekitirtil bende doktorun yanına gidince yüksek çıkıyor 14 15 lerde sonrasında bakıyorum 11 10 o civar heyecandan oluyor