Brc1 Kızlar çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık olduğunu söyledi doktorum salıya kadar bekleyeceğiz ama geceden beri su şeklinde rahimden sıvı geliyor acaba akıntı mı yoksa suyum mu sızıyor anlayamadım bu durumu yaşayan oldu mu
Fnen Brc1 çatı muayenesi olduktan sonra su gelebiliyor, en kısa zamanda doktora gidin isterseniz, bende su olup olmadığını anlamamıştım çünkü sürekli gelen bir su değildi
Lndakrmn Fnen benim de muayene sonrası akıntım çoğaldı ve iç çamasırım ıslaktı bugün ama hiç hissetmedim acaba su sızarak mı gidiyor fark edemiyorum ben 🌼
Fnen Lndakrmn ben farketmemiştim suyumun gittiğini suyum azaldığı için hemen doğuma alındım yani o yüzden bilemiyorum ama sürekli gelen bir sıvı değildi benim ki