NilsuK 34 haftalık gebeyim ve siyah, simsiyah renkte lekelenme oldu. Daha önce de olmuştu doktorum herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi. Bu tarz bir şey yaşayan var mı?
Zeyna01 NilsuK Özür dilerim sizi korkutmak istemem ama direk doktorunuza iletişim geçin yada direk acil gidin
_tuuggcce_ Doktorunuz daha iyi bilir tabii herkesin belki farklıdır. Bende de oldu, hala oluyor arada. Çok uzun süre oturursam oluyor nokta nokta siyah leke. Doktorum siyah ise pis, eski kan olduğunu söyledi. Ama tabii dediğim gibi doktorunuz daha iyi bilir.
_tuuggcce_ _tuuggcce_ bir de ben peçeteye sildiğimde peçeteye gelmiyor. Sizde geliyor mu? Benim sadece iç çamaşırımda oluyor o an
NilsuK _tuuggcce_ Evet benim de sadece çamaşırımda oluyor, zaten miktar olarak çok az yani 2-3 damla kadar anca vardır. Endişelenmedim ama 34.haftada bilmediğim bir durum olabilir mi acaba diye merak ettim. Siyah lekelenme hakkında da internette bir bilgi edinemedim.
_tuuggcce_ NilsuK bende 33+5im. İnşallah sağ salim alırız kucağımıza. Dediğim gibi benim doktorum öyle dedi. Çok oturmamaya çalışıyorum o yüzden ben