SibelSungur__ Erkek bebekler kızlara göre erken geliştiği için bu tarz sorunlar olabiliyormuş, bizimde oğlumun beyninde kist çıktı doktorum bu tarz şeyleri pek önemsemediklerini söyledi çünkü doğuma karar ya da doğumdan sonra illa ki geçiyormuş bu durum, bir kalıcılığı yokmuş