Normal dogum yapacaksanız siz pijama takimi gotursenizde ilk once gecelik seklinde elbise istiyorlar bilginiz llsun kizlar , iki dogumumdada once uzun elbise giydim çünkü muayene ediyorlar doktor geliyor vs pijama o durumlarda ilk gunlerde rahat olmuyor eve gecene kadar en azından