Hanımlar bu benim ikinci hamileliğim 40+3 günlüğü dün nişanim geldi ondan sonra lekelenme tarzı pembemsi akıntı geliyor ama şu gelmedi ilk oglumdada böyle oldum nişanim geldi oğlum dört gün sonra doğdu sancimda yok suyum yada sancim gelene kadar beklemelimiyim sizce