Zehross03 benim biri 109 biri 270 . Ultrasonum , safram , billuribinlerim her şeyim normal. Kurul toplandı hastanede . Çözüm bulunamadı😃 çünkü tek karaciger enzim yüksekliği bir teşhis koymaya yeterli değilmiş. En son iyi bir prof gebelikte olabilir. Hafif bir karaciger yağlanması bile yapabilir dedi. 1000 li değerleri görmedikce , safran tıkanmadıkca sorun yok dedi. He ama tüüüüm vitaminleri kestim 1.5 aydır içmiyorum o ayrı mesele. Doguma kadarda böyle gitcek . İnş kolestaz vs olmam 38 leri görürüz