Ozgeee22 Kızlar 16+0 olduk üçlü tarama testi için siz ne zaman gitmiştiniz. Eşimin işindeki müsaitlik nedeniyle 16+5 de gideceğiz. Sizce erken mi ?
Ozgeee22 Nur_50 2 li tarama testim baya saçma geçti şehir hastanesinde yaptırmıştım doktor boyunu yanlış yazdı ense kalınlığını hiç ölçmedi bile o yüzden 3 lü tarama testini özelde yaptıracaktım içim rahat eder diye düşündüm ama bilemedim şimdi
Nur_50 Ozgeee22 en doğru sonuç detaylı ultrason veriyor bence tüm organları oluşuyor onları kontrol ediyor diğer türlü 2li ve 3 lü testler birşey kötü çıkacak hamilelik zehir olacak doğruluk payı düşük neden stres giresin.