Merhabalar Bn hamılelık oncesı yaklasık 1 yıl once toksoplazma gecırmıs tim doktorum vucut bagısıklık kazandı hamile kalsan bile sıkıntı yok bebege de zararı yok dedi. Ama hamile kalıpta o an ilk defa gecırmıs olsaydın o zman asıl sıkıntı olurdu dedi. Bu konu hakkında bilgilerinizı bekliyorum hanımlar.