Yektek22 o foto yok bende sadece rapor yazmış zaten bebek yoktur diue rapor almak için inmiştm ordaki doktor kim dedi sizr bebek yok diye sordu baya bi inceledi yolk kesesini gördüğü için bence emin olamadı bende blmiyorum var mı yok mu dedi yolk kesesi varsa bence bebek de vardır diue düşünüp aldırmadm bekliyorum bakalm bu hafta içi gtcem yazarım