Sevvallll12 Arkadaşlar çanta hazırlıyorum. Sizde hasta bezi mi alayım orkid mi alayım ? Hangisi kaç gün kullanılıyor ?
Defnecigim Sevvallll12 hasta külodu daha kullanışlı hastanede özellikle ben 1 paket almıştım sonra orkide geçmiştim
Dynbfofrt Sevvallll12 depend sezaryen doğumda doktorlar istemiyor bir paket e bebekten lohusa pedi almıştım çok rahat yetti snra uzun gece normal kullandığmz pede geçtim
Canimkizim_mv Sevvallll12 ben çarşıdan bebek eşyaları satan bir yerden almıştım market vs nerde varsa alınabilir:)
balevlatlarim3535 Sevvallll12 ilk sezeryanimda 1 paket depent almıştım. Çok rahat ettim. Bir iki gün onu kullandım sonra normal pede geçtim. Kanamanız çok olursa ped yetersiz kalır.
poyrazin_annesi28 Sevvallll12 ilk gün 5 adet lohusa pedi kullandım. Diğer günler normal pede geçtim. Depend fazlaca terletebilir. Devlette sezeryan olursaniz ayağa kalkana kadar hasta bezi takip kanamanizi kontrol ediyolar zaten