Nilay_09
Son 10 gün 40 hft olmasına ama kızım yerinden çok memnun 😌 bu gidişle Aralık doğumlu olacağız sanırım 🤷♀️ stresten doğuracağı varsada doğmuycak telefon msj cevaplamaktan millet kız daha doğurmadınmı diye diye iyice stres yaptırıyorlar 🤯 ilk kızımda 42h4 güne kadar bekledik bunda beklemez dedi doktor inşallah 🙏 Hayırlı doğumlar hepimize kızlar