SNurays Yyysssnn benimde arada oluyor 11 .2 haftalık ama mide yanması da oluyor ateş basıyor gibi de hissediyorum herşeyi yaşıyorum yani ben
MinikMucizemm23 Yyysssnn 11+2 olduk 😍 kasık ağrım hiç yok hamileliğimi yeni öğrendigim sıralar batma oluyordu sonra geçti bel agrim da öyle rahatsız edici değil oturma seklimden ayakta çok durmama bağlı biraz agriyabiliyor
Aslanmom_ 10 haftalığım 2-3 gündür kasığıma bıçak saplanır gibi olur ama saniyelik ara ara sizde de öyle mi
Yyysssnn Aslanmom_ benimde ara ara geliyo canım öyle oldukça aklıma bin türlü senaryo geliyo 2 gündür vajinal enfeksiyona taktım sürekli acaba deyip duruyom :))
Yyysssnn MinikMucizemm23 benimde öyle canım uzun süre oturur yada ayakta kalırsam ağr geliyo o zaman uzanıyorum :)
MinikMucizemm23 Yyysssnn aynen bende sırt üstü yatinca da rahatlamiyorum yan yatınca belim falan çok rahatlıyor