Merhabalar. 33+0 tek yumurta ikizlerime hamileyim. Kendi doktorum tatilde pazartesi gelecek. İlçede iyi bilinen bir doktora gittim sancılarım çok fazlaydı 2 gün yatırdı idrar yolunda enfeksiyon var dedi antibiyotik yaptı serum falan ama sancım hala var ve bazen 10 dakikada gelen sancılar da var. Bugün çıkış yaptırdı bana sancın olacak diyor nasıl olacak ya bir ilaç verdi 2 saat rahatlatıyor sonra yine aynı eve geldim sancım çok fazla kalçamda ağrı karnımın sertleşmesi aynı şekilde devam ediyor. Ne yapmam lazım artık pazartesiye çok az kaldı ama benim de canım çıktı artık. Bu doktor 5 dakika baktı ultrasonla 1800 gramlar 31 haftalıklar dedi geçti ama 10 gün önce kendi doktorumun ölçtüğü bunlarsan daha fazlaydı nasıl dayanacağım bilen kimse var mı ne sancımı keser ne olur yardım edin