Hilalgurce evin sıcaklığına göre değişir. Genelde 26 dereceden sonra ssdece zıbın öneriyor doktorlar. Zaten isilik oluyor bebekler hemen. Benim 2 aylık bebeğim şuan askılı zıbın giydiriyorum. Siz eylülde kısa kol zıbın altına sadece pijama giydirebilirsiniz belki. Hastane çıkışlaro bence de fazla olur.