Bana 12+4 te yüzde 70 kız dedi 15 haftada kız dedi 20. Haftaya girdik dün değişmedi hala kız :) alanında iyi bir doktorsa güven bazen cihaz kalitesi falanda farketiyomuş kızdan yanılma payları oluyor ama ben erkeğe kız diyene cok sasırıyorum 3 çizgi cok ayrı bişey cıkımtı cok 😄 kesınlıkle doktor tecrübesi diyorum ben bu konuda