Benimde kalbimde çökme var aynı senin anlattığın hafif derecede canım ama ben 26 yaşımda öğrendim ağrılarım oluyordu ama doktorlar kalpten olduğunu farketmemişlerdi 20 yaşımda ve 22 yaşımda normal doğumla anne oldum hiçbir sıkıntı yaşamamıştım sonradan öğrendim kalbimde çökme olduğunu stresten uzak dur dedi doktor sadece 30 yaşımda 3cü çocuğumu doğurdum şimdi de sürpriz bebeğimiz geliyor 33 haftalığım yani ben bir sıkıntı yaşamadım doktorun da hamile kalabilirsin dediyse bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum bana da çok ciddi hastalık değil yılda bir kontrol ol demişti şimdi iyiyim çok şükür bir sorun yaşamadım