Kizlar 36. Haftamda hastaneye yatisim yapıldı bebeğimle gelisme geriliği var denildiğinden bebis 32 33. Haftalarda kalmış Kilosu 2100 2200 arasıymis ve şimdi salı çarşamba gibi 37. Hafta oluyoruz ve 37. Haftada dogum kararı verildi daha fazla riske atilmamak için başka doktorum sezeryan demişti bebek zayif diye şimdi başka doktor önce normal doğum deneriz dendi Ve daha hiç açılmam sancim yok Bu durumu yaşayan dogum yapan varmi ?