Şu an vücuttaki hormonlar sebebiyle güneş ışığına çıktığınızda eğer güneş kremi kullanmıyorsanız direkt leke yapıyor. Tavsiyem dışarı çıkmadan 20 dk öncesinde cildinize güneş kremi uygulayın o zaman önüne geçebilirsiniz. Birde doğum anında terlediğinizde saçınızı yüzünüze sürün der eskiler, bunu benim annemde denemiş ne kadar doğru bilmiyorum ama her gören bana da tembihliyor denemekten bir şey çıkmaz 😂