Herkese merhaba, 25+4 olduk.
Böbreklerimde genişleme olmuş. Her ay düzenli takip önerildi. Fakat bugün iki tarafımda da biraz ağrı var. Hamilelikten kaynaklı bel ağrısı mı yoksa bu genişleme ile mi alakalı anlayamadım. Önceden yoktu. Bugün birazda eğil kalk yaptım o da etkilemiş olabilir mi bilemedim. Benzer durumda olanlarınız var mı? Ne iyi geliyor?🌝