Etrafımda bır kac kısıde test sorunlu gıbı cıkıp bebekde hıcbırsey olmadıgını gordugumden annelerın hamılelık surecını mahfettıgını gordugumden ıkı gebelıgımdede tercıh etmedım sadece detaylıya gırdım organlarla ılgılı bır sıkıntı var ıse dogum anında bılınsım dıyerek onun dısında ne gelırse basım gozum ustune dıyerek tercıh etmedim. Herkesın tercıhı kendıne tabıkı kımseyede sen yaptır yada yaptırma gıbı akılda bulunmam kısının tamamen kendı tercıhıyle karar vermesı gereken bır durum bence