Medine_yasar05 Sabah 10 da kahvaltı yaparım güzelce, sonra ara öğünde meyve, sebze, süt, kefir gibi şeyler tüketirim. Biz günde 1 kere yemek yaparız hem öğlen hem akşam yemeği olur saat 17:00 da oturur yemek yerim. Günlük 2 ana öğün 2 ara öğün tüketirim. Akşam yemeğinden sonra da süt ceviz gibi şeyler atıştırırım gün kapanır.