glsmhmt4719 Merhaba ben doğum yapalı 45 gün oldu dikiş yerimde kızarıklık ve koku var elimi sürünce biraz ıslaklık geliyor bunu yaşayanlar var mı ağrı sızı yok dikisimde
Anneyimbennanne glsmhmt4719 İltihap kapmiş olabilirsiniz . Doktorunuza muayene olmkta fayda var . Geçmiş olsn
Portredekitirtil glsmhmt4719 45 güne çoktan kuruması lazımdı baticon varsa onunla sil sonra varsa gazlı bez falan koy sonra aç hava alsın mikrop kapmış sanırım