Slnbhs merhaba bende ikiz bebek bekliyorum.31+3 um.Dun kontrole gittim bebekler 1500 gr olmuslar.Eş gidiyorlar yani.Doktorum normalde 36-37. Haftada alırım diyordu ama dün 35. Haftada alıcam dedi.Bende ağırlaştım bebeklerinde yeri daralmış tabii.Sanırım 35. Haftada 2200 olurlar en az🙏🏻Ciğer geliştirici bende oldum 2 şer tane, erken doğum riski için yapılıyor.Muhakkak faydası var