mervkoca Hamileliğin ilk başlarında sizinde karnınızda şişkinliğiniz oldu mu? 6 haftalık hamileyim ama karnım şişti ya gören karnın ne kadar büyümüş diyor 🥲😅 bebiş bezelye büyüklüğünde ama benim karnım kocaman 😁
Tugbacds mervkoca aynı problemi yaşıyorum 7+4 olduk bu gün şişkinlikten göbek deliğime baskı yapıyo resmen özellikle yemeklerden sonra davul gibi oluyorum gazsal sorunlar bence 🫣
MiaBaslck mervkoca 9+3 şuan ama 5 aylık denir yani gören zaten göbeğime bakıyor artık kimse hamilemisn diye sormuyor iç karnın geniş değilmiş diyor 😃
mervkoca Tugbacds Aynıyız ben de çok bir şey yemiyorum aslında öyle hamileyim artık istediğimi yiyebilirim diyip her şeyi yiyen biri de değilim ama bi kahvaltı yapayım göbek 2 ay daha büyüyor 😄 ay nolcak bu işin sonu
Tugbacds mervkoca bilmiyorum ben yiyorum her şeyi valla sorun orda başlıyo sonra da rahatsızlanıyorum 😂
Tugbacds mervkoca bazen korkuyorum valla göbek deliğimde hissetmezdim dün akşamdan beri bu başladı inşallah normaldir bilen yazsa iyi olur aslında herkes yaşıyomu acaba
Tugceakca Haftadayım ben de ilk başlarda bana da olmuştu , doktor hazımsızlık deyip probiyotik başladı hem kabızlık oluşmasın diye. Bi de az az yiyip sık sık yemek gerekiyormuş kızlar
Tugbacds Tugceakca evet aslında öyle çok rahat ediyo insan ama ben çalışıyorum o yüzden çok mümkün olmuyo 😔