noluyosanagenemiross Eraysen buzlukta saklayacak kadar nasıl bu kadar sütü oluyor insanların çok kıskanıyorum he 🤣🤣🤣🤣 benim anca 30 ml çıkıyo sağınca
Eraysen noluyosanagenemiross ilk zamanlarda pek mümkün olmuyor dediğiniz gibi 😊 buzlukta saklama daha ileri zaman için veya bebeği küvözde olan anneler için önemli