Dmrsm canım rahim şeklim T-Y arası bir şekilde, üstten de yanlardan da oldukça basık. Rahim filmi çektirdiğim doktor bu şekille hamile kalamazsın kalsan bile ya düşük olur ya erken doğumla kaybedersin demişti. O ay hamile kaldım, çok şükür düşük olmadı hatta doğmak bilmedi bile 41+3 sezaryen oldum.
Şimdi ikinciye hamileyim inşallah rabbim kucağımıza almayı nasip eder.