Pemberuya Kızlar hemen gaz kaka yapıyor sürekli acıkıyor acaba sütüm mü yaramıyor yoksa normal mi? Pazar günü doğdu
Defnecigim Pemberuya normal canım yenidoğanlar sık emer sık kaka yapar bi 2 ay kadarda gaz sancısı sürer. Zor günler ama gittikçe rahatlayacaksın
Eraysen Pemberuya bir günlük bez sayısını sayarsanız sütünüzün yetip yetmediğini anca öyle anlarsınız veya kilo takibi yapmanız lazım evde kilo takibi pek mümkün değil en kolayı bez saymak 6-8 bez kirletmesi sütün yeterli olduğunu gösterir