Exelanss Bugün 24+6 dayım şeker yüklemesi yaptırdım Açlık 82 Saat 140 2.saat 145 çıktı Doktorum şeker olduğunu söyledi endokrine yönlendirdi. Tanıdığım dahili hekimine attım sonuçlarımı normali Aclik 92, 1.saat 180 2.saat 153 ün altinda olmali Bu yüzden risk yok ama bu ara yediklerimi söyleyince dikkat etmemi söyledi. Havalar sıcak diye her gün dondurma ıce tea falan tükettim etkilemiş olabilir dedi
Mzzz Benim 1. Saatte 145 2 saatte 135 çıkmıştı doktor bir şey demedi sorun yok dedi ama bilemedim canım aslında banada biraz sınırda gelmişti 🙏